środa, 12 października 2016

Rocznicowe CANDY




                                                                      Kochani!

W październiku zeszłego roku, dokładnie szóstego, napisałam pierwszy post w babim domu.
Minął zatem rok mojego blogowania. Pisanie, fotografowanie, zmienianie aranżacji, tworzenie NOWEGO w naszym domu sprawia mi ogromną radość. Naprawdę czerpię z tego mnóstwo satysfakcji. Dużo też się w naszym domu przez ten rok zmieniło. Odnowiłam kilka mebli i przyznaję szczerze, że nie wiem, jak by mi te metamorfozy szły, gdybym nie czuła tego wspaniałego, blogowego wiatru w żaglach! Każdy komentarz, każdy przejaw sympatii z Waszej strony, świadomość, że zaglądacie, oglądacie i czytacie cieszy tak, że nawet nie wiecie!


                                                                 Dziękuję Wam!!!

A ponieważ wciąż czuję się jak nowicjuszka i amatorka, to podglądam inne, bardziej doświadczone blogerki, również Was, moje Drogie Czytelniczki i się uczę.

Nauka nie idzie w las, dlatego zapraszam Was do udziału i zabawy w mojej pierwszej rocznicowej rozdawajce. Czyli po prostu CANDY!






Do podarowania mam dwa dwuosobowe, piękne komplety na stół. Podkładki, serwetki i obrączki na serwetki. Kupiłam dla siebie i dla Was, w sklepie ENGLISH HOME.  
Moim zdaniem- urocze!

Kilka zdjęć z mojego stołu, ustrojonego tym właśnie zestawem- na zachętę. ZAPRASZAM do zabawy!










Zasady zabawy, takie jak zwykle na podpatrywanych przeze mnie blogach. Czyli:

1. Jeśli masz ochotę na udział w zabawie, pozostaw proszę komentarz pod tym postem
2. Jeśli jeszcze nie jesteś moim obserwatorem- serdecznie zapraszam!
3.  Proszę o podlinkowanie mojego bloga u siebie- jeśli oczywiście blogujesz.
4. Jeśli nie masz bloga, zostaw proszę swój adres e- mail

                        Ogłoszenie wyników zabawy za tydzień, czyli w środę 19 października.

                                                                         Zapraszam!


                                                                          Asia


14 komentarzy:

  1. Eh... prześliczne... pewnie nie mam szans, ale mogę napisać, że blog jest pełen staroświeckiego uroku, więc chętnie oglądam ładne zdjęcia. Miło popatrzeć. Nie blokuje, ale jestem anonimowo obecna w wielu blogach.

    Podglądaczka :-)

    puella@interpc.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być: nie BLOGUJĘ :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Asiu:) Imienniczko! Wszystkiego dobrego z okazji mijającego roku! Bardzo lubię Twojego bloga i nastrój jaki tu tworzysz. Serdeczności!
    joalago@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię klimat Twojego bloga, Twoje teksty i zdjęcia. Życzę z okazji roczku wszystkiego co najbardziej Tobie potrzebne. Nie napisałaś kiedy losowanie : ) Oczywiście staję w kolejce po śliczne serwetki. W ubiegłym tygodniu byłam w Ikei i w M1 odkryłam ten sklep, piękne rzeczy tam kusiły moje oczka. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, rzeczywiście! Dzięki Mysiu! Zaraz napiszę. Uściski!

      Usuń
  5. Świetne! Z przyjemnością ustawię się w kolejce, choć jakoś od dłuższego czasu szczęście w tej kwestii mi nie dopisuje :D
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i pięknego bloga. Oby tak dalej ;)Oczywiście z największą przyjemnością zgłaszamy się na Candy. Pozdrawiam ciepło Piecyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią staję w kolejce i gratuluję roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) sto lat, sto lat :)
    Podkładeczki są śliczne!!! Oczywiście biorę udział :) a blog obserwuję od dawna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj odkryłam twojwgo bloga 15 października i zostaje u Ciebie na pewno na dużej. Byłam w piątek w English Home w Olsztynie ale nie dostrzegly me oczy tych cudnych podkladek wiec z miła chęcią wezme udział w zabawie rocznicowej. Gratuluje Ci serdecznie. Pozdrawiam, Joanna joasiasam2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kiedy odnalazłam Pani bloga przepadłam, codziennie sprawdzam czy jest nowy post :-) Podziwiam, zazdraszczam :-) i do candy przystępuje :-) Pozdrawiam Ania annakobylczak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kiedy odnalazłam Pani bloga przepadłam, codziennie sprawdzam czy jest nowy post :-) Podziwiam, zazdraszczam :-) i do candy przystępuje :-) Pozdrawiam Ania annakobylczak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tu zaglądać, jest tak ciepło, domowo -prawdziwy babi dom. Czekam na każdy nowy wpis. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy... Mam nadzieję, że nie spóźniłam się i mogę jeszcze wziąć udział w zabawie. Pozdrawiam - Agnieszka (babaga)
    detlew@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog, piękne zdjęcia i cudowne przedmioty z duszą. Śliczna rodzinka. Cieszę się, że tu zajrzałam. Będę zaglądać regularnie i podczytywać ;-)). A z okazji Twojej I rocznicy - biorę udział w zabawie - imienniczka Joasia (joanna.de@op.pl).

    OdpowiedzUsuń