niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki? Bardzo proszę!


Obierałam właśnie ugotowane wczoraj buraki na dzisiejszy, niedzielny obiad. I tak się jakoś przy tych buraczkach rozkminiłam.

Bo zaczęłam rozmyślać o Was, wszystkich cudownych blogerkach, których pracę i działania podpatruję, których zaangażowanie podziwiam i zachwycam się tym, że Wam wszystkim, moje drogie, po prostu SIĘ CHCE!

Pomyślałam o kobietach, które do mnie i do innych blogerek zaglądają, żeby znaleźć inspirację, pomysł, wesprzeć miłym komentarzem, albo zwyczajnie pooglądać dla samych siebie. Ponieważ mają takie chęci i już.

Kobiety, jesteście, jesteśmy niezwykłe!
Przecież każda z nas jest obciążona mnóstwem obowiązków. Praca, dzieci, dom. To tylko słowa, ale przecież my doskonale wiemy, ile elementów składa się na wypełnienie tych słów treścią. I jest to treść naszego życia.

Sprzątamy, pierzemy, obieramy buraki, wozimy, przytulamy, dzielimy się na setki części, same wiecie...
Czasami padamy ze zmęczenia. A jednak wciąż nam się chce!

Szlifować, malować, przycinać, szyć, zmieniać, przyklejać, oj, długo można by wymieniać. Żyć pięknie i radośnie nam się chce! I za to Was wszystkie podziwiam.


Trzymam kciuki za każdą z Was. Każdej życzę spełnienia! Także w naszej wspólnej blogosferze.
Dla Was wielkie walentynkowe serce ode mnie. Bardzo Was szanuję i doceniam dziewczyny!
Buźka

Asia

6 komentarzy:

  1. Tak, tak zgodzę się my kobiety jesteśmy niezwykłe, podpisuję się pod tym postem :), Tobie również spełnienia życzę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odwiedziny na moim blogu, pięknie odnawiasz mebelki , widzę że tez niedawno zaczęłaś blogować, masz bardzo ładny salon, lubię takie klimaty, niestety wszystkiego nie zmienię na biało bo za bardzo się nie da, zresztą to inna historia, ale powoli staram się, ja na razie jestem zielona jeśli chodzi o blogowanie nawet za bardzo ie wiem jak umieścić baner albo link na swojej stronie, musze kogoś poprosić o pomoc, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za odwiedziny! Ja również jestem początkująca i często, chcąc coś zrobić na blogu, pytam googla...Powodzenia!
      I pozdrawiam! Asia

      Usuń
  3. Joasiu cudnie jest u Ciebie i bardzo cieszę się, że rozkręcasz swojego bloga. Będę Cię dopingować i trzymać za Ciebie kciuki. Pozdrawiam cieplutko Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję za uskrzydlające komentarze i kciuki! Bardzo! Najserdeczniejsze pozdrowienia! Asia

      Usuń